tisdag 27 december 2011

I min necessär

Lite favoriter!

Cleansing, toner o dagkräm från The Body Shop, med massa aloe vera! Fungerar lugnande för min lite röda hud. Fynd här i USA, 3 produkter för 30 dollar vilket är 210 kronor (black friday) Det var då jag köpte 7 produkter för 75 dollar. Heeeelt galet!

Ljuv duschkräm som låg i mitt presentkit jag fick av mina vänner från avskedsfesten. VS hårspray för volym till stort hår + lockar. Har för mig att jag betalade typ 10 dollar för det.

Hårinpackning, 15 dollar tror jag (typ 100 kronor) o serum från Paul Mitchell som jag inte kommer ihåg vad det kostade. Just såna här hårgrejer är nog inte mycket billigare här än hemma..
Köpte hårinpackningen igår o har bara använt den 1 gång, var helt ok! Serumet är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar