måndag 26 december 2011

Mina julklappar!

Oj, glömde visst o berätta vad jag fick i julklapp.. Här ska ni få se!

supermysig cool halsduk :)
Alla barnen fick välja en julklapp var de ville ge mig:
 En inramad bild av S (9år)som han har målat själv. Hihi han är så söt:)

N som älskar kläder o shopping lika mycket som jag, gav mig denna:)

A valde en riktig överraskning åt mig, ett par av skorna som jag spanat in ett tag, (Steve Maddenskorna)såååååå snygga, jag döööör. Skrek av lycka när jag öppnade dom:)
Öppen tå är denna modellen vilket jag aldrig haft innan, men de kan nog funka bra på mig eftersom jag är så kort. Öppen tå ger illusionen av längre ben så det kan ju inte gå fel på mig:)
Nyårsskorna är klara!


Slutligen fick jag två nhlbiljetter till matchen mellan Chicago Blackhawks & Dallas Stars, vårt gamla hemmalag:)
Svenskar i Chicago: Marcus Kruger, Viktor Stålberg, Niclas Hjalmarsson Svenskar i Dallas: Loui Eriksson, Tom Wandell, Niklas Grossman

Som ni nog förstår är jag supernöjd med detta:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar