fredag 16 december 2011

Funny feeling

Ligger o borde egentligen sova nu. Tidig morgon imon igen, åker till flygplatsen vid 10. Men jag måste bara skriva av mig. Har gått runt som på en berg&dalbana denna veckan, känt mig frånvarande o lite konstig.. Sovit dåligt o därför vart lite kinkig, o inte känt att jag räckt till för allt o alla. Nu rycks min värld upp igen o det är redan dags att börja om för andra gången på kort tid. Lyckligtvis är det med samma värdfamilj, men det är tid o lära känna nytt folk o ett nytt ställe igen. Det har bara varit så stressigt o jobbigt att säga hejdå till allt i Dallas, en ställe som var mycket bättre än vad jag trodde.

Visserligen känner jag väl att jag inte har slappnat av helt här o försökt träffa alltförmycket nytt folk, för jag ville inte fästa mig för mycket vid stället eftersom det bara skulle vara mitt hem en så kort tid..

Nu ska jag ta chansen fullt ut, ta körkort i Illinois, social security card, plugga o kanske spela fotboll? Definitivt träffa nya vänner:) Vad oroar jag mig för? Chicago kommer bli awesome!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar