fredag 9 december 2011

Fredagkväll på Starbucks

Sitter på Starbucks med en chailatte nu klockan tio en fredagskväll. Är så jävla sur just nu. Pissed off! Så butter att jag snäste åt en kille som började prata med mig och erbjöd mig att sitta hos dom.... Är man inte på humör så är man inte.  Dagen har varit bra ända tills kvällen. Har spelat monopol med barnen, fick reda på att N fick A på sitt test som vi har slitit röven av oss för. Gråtit o skrikit för. Men det var det värt. Firade genom att bjuda barnen på sweets.

Kvällen skulle spenderas med stort svenskt julbord på IKEA, med massa svenskar o kanske nårra jänkare. Vi hade kollat med våra värdfamiljer och jag tackade nej till middag & bio med min för detta. Linns värdmamma kommer inte hem, är fortfarande inte hemma. Hon är ute o firar att hennes exams är över för denna termin. Och det är ju jättekul, men då tycker jag att man säger det innan att jag vill att du jobbar ikväll, och inte säger att vi kan gå.

SKIT..

Aja, sitter o väntar på henne nu iaf. Vi ska käka en SEN middag o sen äta frozen yoghurt. Med andra ord tröstäta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar