fredag 23 december 2011

Jultankar

Usch va konstigt, blir så jäkla förvirrad här haha. I mitt huvud är det ju julafton imorgon. Så är jävligt stressad över julklapparna till min värdfamilj, är inte helt klar än. Men sen kommer jag på att jag har ju faktiskt en dag till på mig haha, här öppnar man ju julklapparna på morgonen den 25:e. Så imorgon ska jag ge mig ut på jakt.. På självaste julafton. Konstigt...

Ska iallafall upp tidigt o skypa med min familj o släktingar innan dess. Jag kan ju inte sitta inne hela dagen o skypa, jag måste ju ha mitt liv här med..  Försöker att inte tänka så mycket på vad jag missar hemma. Jag vet ju att det kommer många fler julaftonar, och juldagen med.. åh det suger o missa det!! Men får vara positiv o se till o uppskatta att jag får uppleva så mycket nytt, en amerikansk jul,  jag tror jag överlever. Hoppas bara de kommer gilla mina presenter.:)


Ska julbaka lite med värdfamiljen imorgon. Julcupcakesen som jag köpte på WorldMarket!!:)

Köpte marsipangrisar o vanlig marsipan. S o jag ska göra spiderpigs!! ´Hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar