fredag 16 december 2011

Till dig Linn Axelsson

Fick hejdåpaket av Linn:)

Dagens 3e överraskning stog Linn för. Denna underbara människa, vi träffades för sista gången idag, på obestämd tid. Det kommer bli konstigt utan dig här. Vi har träffats i princip nästan varje dag sen jag kom hit. Känns som om jag känt dig hela mitt liv, fastän vi bara hängt ihop 1,5 månad. Känner förmodligen dig bättre än vad jag känner en del kompisar hemma. Du är alltid glad o positiv. Stöttande, en superbra vän. Genuint snäll o omtänksam..

Vem ska jag nu fikamysa med? Åka till Starbucks med, shoppa med, köra bil med??


Tack för denna tid. Du har betytt så jäkla mycket för mig här. Du har vart min karta, mitt bollplank och en fantastisk vän de få stunder det har vart jobbigt. Så glad är jag att vi fann varandra o jag har nog hittat mig en vän för livet. Tusen tack Linn, kommer sakna dig såå mycket!



Världens finaste presentbox!


Haha tjejen känner mig verkligen.. Fick den perfekta presenten, VS presentkort!

Fick ett supergulligt kort av henne med




Ni anar inte vad skönt det är o ha en svensk vän här. Någon som lever i samma tid(szon), som du kan ringa närsomhelst, som har samma schema som du o som du kan prata svenska med. Det är liksom en räddning på nått sätt. För hur bra vän du än är med en tysk ellervadsom, så är det inte samma sak som en svensk. Det är liksom en problemfri kommunikation som betyder allt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar