onsdag 28 december 2011

Exercise

Ligger i sängen återigen o lyssnar på musik. Hann med en sen vända till gymmet ikväll. Var där mellan 7.50-9.30 tror jag, brukar aldrig träna så sent egentligen men det gick bra det med. Faktiskt ganska mycket killar där då, collegekillar tror jag det va:)Hann iallafall med 30 löpning o massa styrka, kom för sent för att vara med på nått pass.. Känner förhoppning om träningsvärk!

Stod o tränade balans på pilatesbollen, ni vet benböj på boll. Hade hörlurar med högsta volym på, men hörde genast att alla blev tysta o kände blickarna på mig som var i ett hörn.
 "Daaaaaamn, did you see that? coooool." hörde jag en av killarna säga, sen följde de mig dit jag gick haha.

Tränade förresten i nya träningskläder, mycket roligare o träna med fina sådana!

Supersnygg löparjacka från VS. 80 dollar (560 kr) Här ser ni visserligen inga detaljer, får fixa det. Under det ett nytt linne & asball sportbh från H&M. Sportbh i leopardmönster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar