fredag 2 december 2011

End of the day

Haft ytterligare en bra dag här i Chicago. Hur kan man inte ha det liksom? Tur är det bannemig att man inte äter hotellfrukost var dag, då hade jag vart smällfet...

Idag har jag, min värdmamma o barnen vart i Downtown, Millenium Park. En stor park med en jättefancy konsertarena och en gigantisk jellybean haha.

Fråga mig inte varför den var där.. Konstigt bara. Men det är en stor turistgrej o man går in i den o fotar roliga spegelbilder. Har några på mig o barnen. Den ska tydligen vara med i någon film med Jake Gyllenhaal o rusande tåg?

Efter vi vart ute i kylan värmde vi oss med Peppermint Hot Chocolate på Starbucks, ååååååh den var så god! Definitivt en ny favorit!
Vi hann också med att åka till Navy Pier. Jättemysigt ställe o vi åkte pariserhjulet med en enastående utsikt över Chicagos skyline. Jag känner att jag verkligen skulle vilja bo i en  lägenhet i en storstad. Älskar all rörelse o alla människor!

Jag är en sån läskig människa som mer än gärna sitter i min egna värld o bara tittar på människor, haha det är lustigt nog kul. Brukade alltid göra det i matsalen i skolan, fast inte själv då haha.

Middag åt vi idag på Bubba Gump, en restaurang med mestadels räkor osv. Stället är typ baserat på Forrest Gump o hela stället var inspirerat av filmen. Servitören ställde tillochmed frågor om den, hm skumt men roligt haha:)

Imorgon ska vi kolla på det nya huset, o vårt rental house som vi ska bo i under tiden de renoverar det nya huset. Sedan blir det förmodligen så att vi åker till USA:s näst största mall. HUR NICE????

Nightynight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar