söndag 11 december 2011

Today in pictures

Har haft en lika bra söndag som lördagen. Haft kvalitetstid med min värdfamilj och vart o julshoppat. Ikväll har jag spelat wii med barnen och ätit middag med familjen och efter den bjöd jag på traditionellt svenskt adventsfika. Det är så kul o visa dom hur vi gör och de tycker det är kul att få lära sig nya saker. Supermysigt!


Fin dag ute här idag, o varmare än på länge. Har nog haft det kallare här än vad det varit i Sverige faktiskt.

Fick med mig två julklappar hem, en till A och en till min värdpappa. Skönt, männen är alltid svårast! Till A blev det ett gäng ögonskuggor för hon gillar att experimentera med det, o till pappan en Tommy Hilfigerhalsduk, vilket lär behövas Chicago!


O så lite till mig själv, ett lipbalm & en footballtröja från VS. Betalade 26 dollar för det tillsammans= 180 kronor typ. (hade 20 dollar i presentkort) Köpte lipbalmet för jag har tappat mitt hederliga svenska Lypsyl.   Footballtröjan är en Dallas Cowboyströja (Dallas NFL-lag). Alla VS butiker har sådana med sina lokala lag. Hihi lite coolt, måste ju ha den som souvenir nu när vi ska flytta.

Body Mistsamlingen är en nyhet som jag köpte för någon vecka sen. Kan. Inte. Få. Nog av denna butik!!!

hahaha, kondomer, någon??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar