lördag 24 december 2011

Christmas Eve, pics from today

Gick upp kl 8 för o skypa med min familj/släkt. här moffamoffa o syster <3
Bakade julcupcakes med barnen, pepparkaksmuffins med kanelfrosting! supergoda! Fast de slår inte dina Johanna! Iallafall inte utseendet ;)

Hade köpta med..

Vi gjorde pepparkakshus

Jag slog in mina julkappar när alla gått o lagt sig. Lyssnade på julmusik, hade mina ljus o drack glögg&julmust. Supermysigt
Alla utom två. Blev ändå helt ok!

Var ju tvungna att sätta ut några cupcakes o ett glas mjölk till tomten.
Mina yngsta värdbarn tror stenhårt på honom. "Vi måste sätta ut fika till honom, han är hungrig o stressad, han ska ju till varje hus i hela världen!"

Här kommer tomten på natten mellan 24&25, o då ska han ha fika utsatt. Han kommer med säcken när man sover, o ingen får se honom får då får man inga julklappar. hihi.

En sak jag inte fattar att mina barn inte hajjar är ju att vi redan har alla under granen? Vad ska då tomten här o göra liksom? haha jaja de är så söta.

"You wanna know how I know Santa is real? Once when I came down, there were no cookies left!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar