måndag 26 december 2011

Relaxing

Ojojoj nu förtjänar jag lugn o ro, en kopp té. kolsyrat vatten o bara mys. Ska se Victoria's Secret Fashion Show igen, såg att de sändes i Sverige ikväll så blev sugen på att se det än en gång:) Köpte en bok idag, som ska få bli ersättaren till tvn. The hunger games som alla här säger ska vara himla bra.


Var ute o shoppa mellan 7.30 på morgon -6.30 kväll idag. Imorse körde jag vid 6.50 till Woodfield Mall som är det näst största mallet i amerika. (Ligger ca 30 minuter från där jag bor) Det öppnade sju. Det var jätteskönt o gå där i lugn o ro på morgonen, framåt 11 började det bli proppat med folk.

Vid halv ett begav jag mig till Westfield mall för att möta upp Maria, så shoppade vi o åt lunch tillsammans. Var båda på jakt efter nyårsoutfit, fast hittade ingen klockren klänning idag så får söka vidare.. Lunch åt vi iallfall på Wilde & Greene(fråga mig inte varför de stavas så), en stor restaurang med flera småkök inuti, där man går till kök beroende vad man är sugen på tex seafood, salads, pasta, burgers, blabla.. Vi hittade en station med rösti! SÅ UNDERBART GOTT:)


Jag tog smoked salmon med röst o sour cream(typ som gräddfil) Detta var nog fan bland de bästa jag ätit här:)
Visar vad jag köpte imorgon, en del fynd blev de allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar