lördag 10 december 2011

The world's greatest

Ni förstår inte hur glad jag är att Skype finns. Det är fan guld värt. Att få se sin familj o sina kompisar, se de skratta o bara skvallra. Så underbart. Älskar Skype nu sen jag flyttade hit, även om det inte är världens bästa kvalité så är jag tacksam. Gratis är gott! Istället för att slippa lägga tusentals kronor på det...

Skypade med Johanna igår, för första gången. SÅ KUL! Den lilla sötnosen har tagit det stora steget o flyttat hemifrån, och ihop med sin pojkvän. Fick se deras lägenhet, supermysigt.


Fina Johanna på stora dagen

saknar alla mina vänner.  Här är en bild från träningslägret i Barcelona, haha gaaalen kväll :)

Jag försöker hålla kontakt så gott det går.. Men det är inte alltid lätt o få ihop med tidskillnaden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar