fredag 23 december 2011

God Jul från USA

Från oss alla, till er alla,  en riktigt, riktigt god jul & gott nytt år!!! Hahah, har den klassiska rösten i huvudet nu. Jag kommer ju vakna senare än er så tänkte passa på nu nnan jag ska sova. Så kommer ni o läsa det som mitt första inlägg:)

Ni som är tillsammans med er familj o släkt: ta tillvara på denna underbara dag. Alla har det inte lika bra som ni. En del har ingen familj, ingenstans att ta vägen, eller kanske är som jag, på andra sidan jordklotet. Flera tusentals mil från nära o kära. Ta inget för givet, o uppskatta varandras sällskap. NJUT!

Kommer sakna mommimommis julmat, julgodiset, sällskapet o så julklapparna såklart. Kalle Anka o Karl-Bertil Johnsson som min systero pappa är galna i. Usch va konstigt det känns. Jaja, minns förra julen som igår så, det kommer väl gå lika fort till nästa. :)

Appropå paket så bestämde min familj o jag oss för att vi skippar att skicka julklappar, det är snordyrt att bara skicka så, tar hellre de pengarna själv istället. Jag vill ändå bara ha pengar så jag kan spendera dom här, där allt är mycket billigare.. Det är det bästa. Så pengar på kontot blir det för min del:)



Nuså, ska jag ägna lite fina tankar åt er min familj, vänner o alla jag känner. Dela lite tankekärlek haha, det kan det aldrig bli för mycket av. Ska även tänka på hur bra jag har det, o ägna tid åt de som behöver stöd o har det sååå mycket värre än oss. Visa lite medkänsla o mänsklighet en dag som denna.

 Krama varandra från mig hihi. Ha en underbar o fin dag med mycket kärlek mina vänner, tänker på er, saknar er.

LOVE,  Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar