lördag 10 december 2011

Last saturday in Dallas

Idag har jag haft en riktigt härlig lördag. Började dagen med gymmet klockan tio. Ett Cardio kickboxpass & ett yogapass med mysgubben haha. Fan vad jag ska bli vig o flexibel. Det går bättre o bättre var gång o snart ska mitt osmidiga jag vara ett minne blott. Nåja man kan ju alltid hoppas.

Eftermiddagen blev effektiv med både städning av mitt badrum/rum & skype med mina fina Malin. Därefter blev det spontant bio med Linn & tyskan Sara. Vi såg New Year's Eve, som är fullpackad med kändisar! Sarah Jessica Parker, Zac Efron, Jon Bon Jovi, Ashton Kutcher, Katherine Heigl, O massa fler.

Den hade premiär här igår. Den var en riktig mysfilm, inte wowfaktor kanske men ändå bra. Feel goodfilm, sevärd.
Zac Efron har blivit man nu kan man verkligen säga. Gillade först inte vad jag såg men det ändrades. Så jävla charmig med glimten i ögat.

Kvällen spenderades med värdfamiljen i soffan framför tvn. Första gången sen jag kom hit faktiskt. Min värdfamilj är inte mycket för tv, så det var härligt. Barnen flätade mitt hår o sen låg vi allihop i en myshög på golvet. Krönte kvällen med en frozen yoghurt o Linns sällskap.

Världens bästa dessert. Dessutom hälften så onyttigt som glass. Påstår dom..

Vi hade egentligen planerat en utgång ikväll, min sista helg i Dallas ju. Men sen flyttade Linnea o de aupairer jag känner här är inte på topp med sina familjer så det blev tyvärr inte så. aja, Chicago lär bjuda på sånt...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar