torsdag 29 december 2011

News

Fick tyvärr åka o byta mina skor idag för de var för stora.. Så stora att min häl flippade upp var steg.. Hjärtskärande! Åkte runt i 3 affärer men de var slut överallt.. Så slutade med att jag fick lämna tillbaks dom & få ett presentkort. Som tur väl var hittade jag ett annat par som var helt ok. Bredare klack så de kanske är lättare o gå i.

Köpte också en nyårsklänning o lite nödvändigheter.

En ny liten väska. Min var så sliten att axelbandet gick av för någon vecka sen, så har gått o knutit det, vilket inte var alltför vackert. Hittade denna från NINE WEST för 20 dollar på DSW (140 kr)

Fick bli dessa istället. Tycker de ser lite plastigare ut... Dock supersnygga fortfarande!


Strumpbyxor (2 för 15 dollar = ca 100 kr) o smycken till nyår


oså klänningen, enaxlad ganska simpel. Sen glitterskorna till den, kan bli lite för mycket glitter kanske, men det är ju nyår så skitsamma! 35 dollar (245 kr) på Macy's. Kan ju inte klaga på priset iallafall:)

Köpte också Ralph Laurenplånboken efter att ha funderat i två dagar. Ville verkligen ha den, den är så stilren o klassisk.


 Var ett jäkla bra köp, 60 dollar (420 kr) Så nöjd. Ser den som en julklapp till mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar