lördag 31 december 2011

Happy new year!

GOTT NYTT ÅR!!!:)



Hej alla mina fina. Just nu sitter ni väl alla o äter finmiddag o snart drar festandet igång. Själv kom jag precis hem efter att ha fräschat upp håret o fixat naglarna. Gick till en salong o trodde jag skulle få fransk manikyr. Men när jag visar mina naglar säger hon att de var för korta för det o att hon inte gör akryl eller vad det heter. Så fick nöja mig med en vanlig manikyr med rött lack. Jaja så kan det gå.

Skypade efterlängtat vid sju imorse med Malin. Alla ni som ska till Leråkra o festa ikväll får ha det så jääääävla skoj:) Önskar jag kunde vara där, menmen.

Jag blir strax upphämtad av Maria, sen ska vi handla tills ikväll. Vi ska laga middag o spela spel oså, sen drar vi in till Downtown Chicago på fest. SKOOOOJ:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar