fredag 30 december 2011

Time flies

Har egentligen haft en meningslös dag idag. Tiden har bara gått fort som fan utan att vi har gjort något vettigt. Åkte ju in till downtown Chicago o skulle gå på Shedd aquarium. Väl framme var det 2 timmars kö, ute i spöregn. Så vi vände på klacken o gick igen. Sen var vi o hälsade på min värdmammas kontor, hon skulle lämna lite saker.Annars har vi bara vandrat runt i vackra Chicago, ätit lunch o ikväll har barnen klippt sig. N klippte lugg o blev så sjukt underbart söt! Bokade även en tid imorgonbitti till mig, vill fräscha upp mitt ris till hår. Så imorgon 8.45 har jag tid, på självaste nyår! Sen ska jag gå på zumbapass o skaka loss min träningsvärk!

Är galet taggad på imorgon. För taggad. Har ju inte vart ute på 2 månader! Försöker hålla ner förväntningarna men det går inte. De ska bli så kul!:) Jaha, annars har jag väl inte mycket mer för mig. Tackar för idag. hörs imon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar