onsdag 21 december 2011

Skypeday

All min lediga dagtid idag gick åt Skype. Hann prata rejält med både Louise, min familj och så Malin. Skönt o kunna göra det nu igen när vi har internet. Känner mig bättre idag, eftermiddagen har vart väldigt lugn o skön faktiskt. Hämtade barnen o de verkade trivas i sina nya skolor. Lite plugg med dom, lek utomhus, o så middag. Efter middagen spelade vi yatzy allihop förutom min värdmamma som sov som en sten på soffan, helt utslagen. Yatzy här är faktiskt annorlunda! De räknar helt konstigt.. Jaja, kan inte riktigt förklara hur.

Nu måste jag sova, är helt slut... Sovit oroligt två nätter i rad o det är det minsta vill när man inte känner sig riktigt kry. Måste säga att jag är avis på er därhemma nu, som har långöppet i stan imon, julafton o juldagen framför er... Är det bara jag eller händer det mycket hemma nu? Känns som jag får höra en hel del nya saker? Haha

Juste, under min madrass har jag haft en fejkmadrass av trä så mn madrass höjdes upp från själva ramen. Problemet var bara att den gick inte att få upp i mitt rum då trappen var för trång, så fick välja: En av barnens sängar eller bara madrassen från min säng. Självlart valde jag min älskade madrass. Sviker den aldrig, du & jag madrassen, du o jag. Att det inte är så vackert struntar vi i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar