lördag 10 december 2011

Till er tjejer

Alltså, innan har jag tänkt, amen bh som bh, hur stor skillnad kan det vara? Så mycket skönare kan det väl inte vara? FEL. Det är faktiskt STOR skillnad. Idag tog jag på mig en av mina gamla från HM efter duschen. Jag hade den på mig en halvtimme, sedan bytte jag. Den var så jäkla obekväm efter att jag använt mina nya från Victorias Secret.




VS gör de bästa, I am telling you. De snyggaste med för den delen. Kan aldrig få nog! Funderar på att slänga alla andra jag har o bara köpa på mig ett helt lager med nya. Visst de är dyrare men det är de värda, jag lovar er! Jag funderade faktiskt på att köpa en rosa med kristaller som var limited edition för 125 dollar - 875kronor ( det var ändå nedsatt pris) Det säger väl det mesta...


Har handlat där så mycket att jag har 3 stycken Secret reward cards (presentkort). De gäller innan jul o är laddade med en hemlig summa (10, 20, 50 eller 500 dollar), + att jag har en rabattkupong med.. hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar