tisdag 15 november 2011

2011-11-15

Godmorgon! Klockan är 10.15 här och idag tog jag en paus från gymmet, har sån träningsvärk och jag vill inte träna så mycket att jag tröttnar på att gå dit.. Vet ni att mitt gym heter The YMCA? YYYY M C AAAA.. Sjunger alltid på den låten när jag är där:)


Var och handlade ägg innan, efter att jag kört N till skolan. De äter inte så mycket ägg som jag gör så var bara tvungen! Idag hade jag tänkt o ta det lugnt, kanske stanna hemma ända tills jag börjar jobba igen vid tretiden?  Det vore den första dagen isåfall.. Ska skypa med Malin vid lunchtid med. KUL!:) Fast det är aldrig roligt efteråt, usch då kommer saknaden krypandes.

Lustigt hur livet förändras så fort. För ett år sen hade jag inga tankar på att lämna Sverige o flytta till ett annat land, visst hade det alltid varit lockande men ändå. Då gick jag i skolan, spelade fotboll hela tiden, umgicks med vänner, festade ibland och hade pojkvän.

Nu är mitt liv totalt annorlunda. Om allt med mitt aupairår går bra och jag inte har allt för stark hemlängtan lockar faktiskt amerikanskt college!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar