lördag 19 november 2011

Dallas Downtown

Nu är jag hemma. Dagen har vart hur bra som helst. När vi kom till Downtown som ligger typ tio minuter från oss så käkade vi lunch på Hard Rock Café. Efter det fick jag mig en riktig chock. Downtown i Dallas är seriöst, helt jävla dött. Det ända som finns där förutom American Airlines center, Hard rock cafë, JFK-platsen o ett donken, är kontor. INGA AFFÄRER!!!! Vilket ioförsig var bra för min plånbok. ( SKA hålla mitt löfte om att inte shoppa förren Black Friday nästa vecka)

                                                         Bilder från idag





Ser ni krysset på gatan? Det visar var USA;s forne president John F Kennedy sköts till döds 1963. Lite coolt att ha vart där. 


Bild från dagen han sköts


Eftersom det är så lite folk där, vill ingen öppna restauranger, affärer osv där. O vice versa. Tydligen är det uptown som gäller för det. Nä, tacka vet jag stället där jag bor, har 5 minuter till Northpark Galleria+ bio AMC, Starbucks, YMCA, The cheesecake Factory o, ja allt jag behöver. Eftersom det är mindre än en månad kvar tills vi flyttar till USAS tredje största stad, tror jag jag klarar mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar