torsdag 10 november 2011

Special things from home, 1

Med mig till USA har jag några saker som betyder något extra. Saker som jag inte ville vara utan ett helt år och som inte var kläder. En del saker ville jag ha med mig för att minnas o de står mig närmst om hjärtat. Saker som symboliserar familj, vänner o kärlek. Ni ska få se bilder på det. Idag tar vi första!



Det röda hjärtat fick jag av min underbara vän Johanna. Vad vi har upplevt mycket tillsammans min fina vän!<3 Hjärtat låg tillsammans med ett brev skrivet direkt ur hennes eget hjärta, i ett jul/påskägg haha, så söt är du. Det fick därför följa med ända hit o vilar nu på mitt nattduksbord. Johanna har en jättebra blogg med, särskilt för er som är modeintresserade! Den hittar ni här!

Den röda påsen med silverhjärtat innehåller kärleksté. Det är namnet, o i själva téet ligger som röda hjärtan. Har druckit det nu och det var hur gott som helst!Jag fick téet tillsammans med massa andra små urgulliga presenter i en giftbag av alla mina fantastiska tjejkompisar. Ni är bäst och inga ord kan beskriva den lycka jag känner när jag tänker på er, vilket jag gör särskilt när jag dricker téet. Ni ska veta att ni finns i mitt sinne varenda dag här borta. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar