söndag 13 november 2011

To you my dear friend.




Malin, du är en av de jag saknar mest därhemma. Efter vi skypade den lilla stunden i fredags var jag tvungen att ha solbrillor på mig för att inte barnen skulle se mig ledsen. (Det var molnigt ute). Hälsa din underbara familj, o att jag blev glad över att se din härliga pappa haha!

 Du har vart mitt lugn i stormen under detta år, en riktig klippa. En tjej med så många positiva egenskaper är svår att hitta. Rolig, snäll, omtänksam, positiv, glad, talangfull, och framför allt stark och modig.. ja listan skulle kunna pågå förevigt. Du är inspiration. Alla borde ha en vän som dig, det är få förunnat. Du lyssnar, bryr dig o ger goda råd.

Det var inte lätt att åka ifrån dig den där sista kvällen. Du borde vara här med mig o dela denna lyckliga tid!


 Jag saknar ditt klingande skratt, våra myskvällar med kladdkaka, hallon o kesella, och att gå på hockeyn. Med dig är allt lätt. För mig är du är ovärdelig.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar