söndag 6 november 2011

HOPE


Dessa orden står hemma någonstans nu. De brukade stå på min sängkant. Är svag för sådana ord o fraser som påminner dig om fina budskap. Tyvärr följde de inte med hit till USA menmen.

Jag älskar det här, jag älskar utmaningen. Jag har aldrig lärt mig så mycket om mig själv som nu. O vet ni vad jag älskar mest av allt?

Att vara självständig. Har alltid vart det, mindre en viss period kanske men nu är jag på toppen av det karaktärsdraget. Det är den bästa egenskap man kan ha. För i slutändan står du där, bara du och ingen annan o du är huvudpersonen i ditt liv. Du skriver din livshistoria o människorna i den är bara statister. Vissa stannar för alltid, andra inte. Livet är kort så gör det du vill o inte vad andra tycker att du ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar