tisdag 22 november 2011

Packing

Nu är barnen hos tandläkaren så passar på att packa inför miniresan till Phoenix. Flygresan tar 2,5 timmar. Jag trodde Phoenix låg nära Texas men tydligen inte, men det ser så ut på kartan:) Imorgon när vi kommit fram ska vi på "Horsebackriding" i öknen. Phoenix ligger i Arizona så.. Undrar om det är bonnigt, så som jag trodde Dallas skulle va... Spännande.




Sen funderar jag på vad man ska ha på sig på Thanksgiving.. Man ska väl vara proper antar jag men det är ju skitsvårt.. Undrar om man kan ha på sig klänningen jag hade på min avskedsfest? med någon tröja över? Eller ska man ha svarta jeans & skjorta? Hm...
Ska iallafall bli kul o rida, det var ett tag sen nu haha.  S sa att han tävlat såndär minihoppning en gång så har stora förväntningar på honom!

2 kommentarer:

  1. MISS YOU!!!!!!!!!!!!!!! Äntligen kom jag åt mitt google konto så jag kan kommentera. <3<3<3 HA det kalas vännen!

    SvaraRadera
  2. Vet inte hur mycket de kan styra klädseln.

    SvaraRadera