fredag 18 november 2011

Twilight

Slötittar på tvn nu, först såg jag Jimmy Kimmels show, gissa vem som gästade? Ingen mindre än Robert Pattinson (Edward). Är det fler än jag som tycker att han är sååå mycket snyggare i filmerna, än i verkligheten? I verkligheten ser han ut som vemsomhelst, o inte speciellt attraktiv.. Sen förvandlas han till snyggingarnas gud i filmerna...



VS




De pratade om sexscenerna i Breaking Dawn o om när han var i Stockholm för promotion. Haha, tydligen ska något psyko där kastat sten på honom? O vad mer?: Robert tyckte det var kul, äntligen hände det nått oväntat på hans filmturnéer. HMMM

När det var slut hittade jag av ren slump den första Twlightfilmen på FOX. Så nu taggar jag tills på söndag, om jag kan hålla mig vaken det vill säga...WIE:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar