onsdag 9 november 2011

I appreciate you

Det är så kul att se min statistik, det är ganska många som läser min blogg med tanke på omständigheterna. Jag menar: Jag har nästan aldrig tid o blogga under min dag(er kväll, ni ligger 7 timmar före), vilket gör att jag alltid skriver massa om kvällarna, o det kan ni läsa på morgonen hemma i Sverige. Så förstår om det är den enda gången ni läser. Sen är det ju ingen kvalitetsblogg direkt haha. Om någon söt själ skulle få för sig att fixa en design som inte är standard är det ytterst välkommet:) Har noll dataskills. Tycker bara det är kul för er att följa mig o se hur livet i USA är. Men har ni nått förslag på vad ni vill läsa mer om?

Amerikanskt mode?
För/nackdelar med USA?
Mer bilder?



Älskar att köra bil här, med den grymma radiokanalen på högsta volym!! Känner mig så fri då.

O så vidare?

Vet inte om det går att kommentera bloggen för vet att Johanna inte kunde det..  Har inte fått några kommentarer än, men det skulle vara kul om ni ville visa er o åsikter:)

Nu ska jag kolla lite på Country Music Awards, det är väl veckans snackis här antar jag så bäst o hänga med. Sen sovdags, imorgon är det en ny dag:) KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar