lördag 12 november 2011

Saturday

Började dagen med amerikansk frukost. Korv, frukt o muffins , haha udda blandning.. Sen intog jag o min värdmamma gymmet för cardio kickbox o yoga. Kickboxen var såå rolig. Det blir extra galet hårt när man föreställer sig personer framför sig när man slår. Alla har vi nog människor vi har något otalt med:)

Yogan var sådär mysig o skön träning. Det roligaste var att instruktören var en gubbe på säkert övre 50, med ölmage o skägg. Haha, men en sådan mysgubbe asså, kunde alla möjliga yogaställningar! Så otippat.

På eftermiddagen blev det en spontan footballgame till med min vapendragare här, linn! För 20 dollar fick vi se fancy SMU Mustangs Collegelag mot Navy. Vädret var helt perfekt, så mysigt. ÄLSKAR dessa matcher, det är något man måste uppleva. Pizza, nachos, hotdogs, popcorn, galna supportrar, maskotar, bandet, cheerleaders o såklart fotbollshunkarna. Hela inramningen är så otroligt proffsig. Jag skulle vilja vara både Cheerleader, maskot o fotbollsspelaren haha. Tror jag hade vart rätt bra på det! BTW Louise Holmquist du hade definitivt köttat alla!



Det bästa är att se fotbollsspelarnas attityd på planen. De är såå grabbiga o kaxiga. LOVE IT! Kom o tänka på dig nu I,scott o en viss person:)

Kvällen har jag jobbat, föräldrarna har vart ute på biodejt. Men ungarna var jättehärliga o vi har lekt med barbie... Ultimat lördagskväll.. ÅH VAD JAG ÖNSKAR ATT JAG VAR 21!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar