måndag 14 november 2011

Rough night

Eftermiddagen bjöd på syskonbråk ala Emelie o Erica värsta tonårsfasen. Inte bra med andra ord. Efter att jag hämtat barnen i skolan gjorde de sina läxor utan bråk men när de skulle rättas o jag behövde prata med dom om det så blev det bråk om vems tur det var att sitta vid datorn, vad man skulle göra där osv. knuffar, rivas o dra i varandra. Alla tre har vart väldigt gnälliga o tjabbiga ikväll. Jag har ganska bra tålamod så det stör inte mig så mycket så länge de inte är elaka mot mig. Jag skrattar mest för mig själv för jag vet hur det var/är o hur jävla onödigt det är egentligen. Min värdmamma var hemma så jag var inte själv, vilket var skönt.

Men de är roligt, de vänder så fort. Pianoläraren kom o det var ett skönt avbrott då hon har en halvtimme var med dom. När min värdmamma hade åkt så bakade jag, S och A applepie. Den blev supergod men jag tror jag gillar min systers superpaj mer faktiskt...
Nu sitter jag på mitt rum o njuter av tystnaden. Men jag har fortfarande inte fattat min aircondition så nu är mitt rumt värsta växthuset eftersom det var så äckligt kvavt o klibbig värme ute idag. Det var sjukt att kunna gå i shorts o linne i mitten på november som jag gjorde.¨Jag klarar inte att sova i värme så nu saknar jag min kalla källare därhemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar