måndag 21 november 2011

MAD

Hela kvällen har vart jättebra fram tills nu. Jag blev så irriterad så var tvungen att gå upp på mitt rum, lugna ner mig o skriva av mig. Jag frågar alltid va barnen har för läxor, o om de har prov/inlämningar. Vareviga dag, för det ska göras direkt när de kommer hem om inget annat viktigt är ivägen. Likadant idag. Både S&N svarar at de inte har något att göra för de är ju snart lov-Thanksgiving. Jag frågar de vid 3 olika tillfällen om de är säkra på detta. jajamensan, stenstäkert. Så vi har tillbringat kvällen med pianolektioner, middago lek/spel. S har bakat scones till hans anscestorsproject. Självklart kommer deras pappa hem vid halv åtta, trött efter en lång dag. DÅ kommer N på att hon har en minibok att skriva till imorgon. Vilket får mig o framstå som en idiot!!! För jag har inte fått henne att göra den, o därmed misskött mitt jobb. Detta är självklart inget som pappan säger till mig, utan sånt man känner själv. ÅH JAG BLIR SÅ ARG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar