torsdag 10 november 2011

Crazy wheather

Det känns så konstigt att fortfarande kunna gå ute i linne i november. Idag var det jättevarmt i solen, fick sätta mig i skuggan då jag hade en skjorta+tröja över det. Fast det skiftar så otroligt här ska ni veta. I förrgår trodde jag att jag skulle behöva skrapa rutorna på bilen då det var riktigt kallt. Då visade det sig att temperaturen hade sjunkit 30 degrees F mot dagen innan. Vet inte hur mycket det är i C men det kändes som typ 20 grader, helt galet var det.



Något som jag inte fattar är att folk här kan gå i tjocka uggs o sen korta shorts o tshirt till det haha. Ser jätteroligt ut!

Vi hade thunderstorms här i början av veckan.. Fast jag märkte typ ingenting haha. Klimatet är verkligen sjukt annorlunda mot hemma. Har ingen vinterjacka eller skor än, känns gött! Fast snart ska vi ju till Chicago så får nog inhandla det inom den närmsta tiden. Läste också på  Aftonbladets hemsida att Sverige inte har fått snö någonstans än, seriously? Det måste va något slags rekord..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar