måndag 7 november 2011

Spinning

Just nu sitter jag o kopplar av lite framför tvn, Supernatural, har precis duschat. Var på gymmet innan o fick mitt card. Personalkillen var supertrevlig! Han o jag stod o pratade ett tag, han var också ny här. Fast han kom ifrån Atlanta. Han skulle "join the air force" i januari. Så frågade han vad jag gjorde här o var jag kom ifrån o blabla. Han var typ i tjugoårsålden o liknade Justin Timberlake haha! Så det var roligt, man kände sig verkligen välkommen!

Det är en sak jag verkligen gillar här, att man kan prata med typ vem som helst utan att de skulle tycka att det var konstigt. Folk småpratar hela tiden. Linn å andra sidan hatar det och tycker att det är falskt men jag gillar det!

Min träning blev iallafall helt spontant spinning! Tänka sig. Jag har faktiskt aldrig vart på spinning så det var kul! Eller ja kul o kul. Det var en supertant som höll i passet. Hon såg ut som hon hade varit med i armén eller något. Lite hård i ansiktet liksom, en som man skulle bli rädd för. Det var superjobbigt men fasen va gott. Hemmafrun brevid mig trampade så jag trodde att cyklen skulle cykla iväg. De kan de där hemmafruarna!

Efter passet så gick jag ut o tränade armarna med hantlar o pilatesboll. Träffade Linn där med. Så efteråt åkte vi till Starbucks (surprise) o tog en banan, cashewnötter o chaité.

O jag lyckades tanka bilen med! Wow asså, det går bra nu!




Så nu när jag har gymkort hoppas jag att jag inte ser ut såhär när jag kommer hem:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar