torsdag 17 november 2011

JOHANNA 19 ÅR

Vill ägna ett inlägg åt min supersöta vän Johanna. Idag, (eller om några timmar för mig) fyller hon år.
Tänker tillbaka lite o tänker på allt vi har gjort tillsammans... Det är en del du:) Längtar speciellt tillbaks till högstadiet, åh vad kul vi hade! Alla choladfonduekvällar.. De gånger man fick cupcakes,  o alla fina middagar hos dig.
Bild på Emelie, födelsedagsbarnet i mitten o så jag, från studentdagen!



Johanna i den mörtkblå, fin som en prinsessa

Johanna är en av de starkaste personer jag vet. Hon har alltid nära till skratt och är en helt underbar person helt enkelt. Du förtjänar allt gott i livet. Önskar att jag kunde åka hem, krama o skämma bort dig, men det vet vi alla att det inte går..  Hoppas du får världens bästa dag!!! Ska tänka på dig idag o äta en cupcake och låtsas att du är med mig, hihi:) PUSS PÅ DIG MIN PINGLA! <3

GRATTTTTTTIS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar