söndag 20 november 2011

Sunday

Idag ringde min mamma mig på morgonen, på min svenska telefon. Jag hade precis vaknat o blev chockad haha. Svarar med: Varför ringer du mig?? Förlåt, blev så överrumplad bara.. Hon undrade om jag ville ha nått mer med i paketet de ska skicka. Pratade en stund med mamma, sen frukost med värdfamiljen och efter det tog jag, S & N en cykeltur till lekparken.


När vi kom hem var jag tvungen o duscha, var helt svettig eftersom det var varmt o kvavt ute. Vid två åkte vi till eventet på bion. Man fick ta hur mycket som av allt. Jag åt en hamburgare, drack isté,  delade en chocolate chip cookie & reeses piecies med N, smakade lite annat av resten av familjen. Det hela slutade med att jag hamnade i sockerkoma & sov bort en timme av filmen under min jacka o vaknade när de var fem minuter kvar. Men de jag såg av den va bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar