tisdag 8 november 2011

Skype med mz

Har inte hunnit skriva detta men igår så skypade jag med min söta vän Martina. Åh, ni förstår verkligen inte hur roligt det är, eller hur mycket jag uppskattar att prata med er:) Vi pratade om allt möjligt i 40 minuter tror jag. Oboy, vad tiden går fort när man har roligt. Tillslut fick jag dra mig ur för klockan slog jobbdags, hämta barnen från skolan.

Blir så glad av att ni är intresserade av att höra hur det går, hur jag mår o att ni vill hålla kontakten. Det betyder så mycket, tusen tack <3

Blev också glad när hon pratade om att hon skulle vilja göra det här eller nått liknande. Ett råd: GÖR DET!! En "once in a lifetime experience" Jag tänker såhär: Om jag sitter där när jag är 80 o tänker: Varför gjorde jag aldrig det här? Då kommer jag vara såå ledsen. Kan jag så kan ni! Jag har inte ångrat mig en sekund sen jag kom hit. (Ok kanske när klockan ringer på morgonen, men det är bara för att sängen är såå skön)


Ångra aldrig något du gjort, bara det du aldrig gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar