tisdag 15 november 2011

Go Emelie

Firade när jag fick se att jag inte gått upp mer än några hekton på gymmet igår, vilket gjorde mig väääldigt överraskad! Haha, har aldrig ätit så onyttigt som här. Ioförsig är det väl muskler som ersatts med fett kanske, vad vet jag. Men sen jag fick gymkortet så har jag vart där alla dagar förutom två så det är ju alltid nått.

Ska man testa sina gränser vad gäller viljestyrka+mat är det detta land som gäller. Tro mig, det är sååå svårt att vara nyttig här. O nej, det är inte donken som lockar, utan det är allt som man aldrig smakat innan. Som amerikanska äkta cupcakes, kakor överhuvudtaget, pannkakor, muffins o all mat (som oftast är oerhört onyttig)

Mina favoriter änsålänge är cupcakesen, pumpkinbread (som mjuk pepparkaka) + chaité på Starbucks, chocolate chip pancakes & såklart Iheartyoghurt.



Detta företag måste komma till Sverige!!

Man får ta en bägare, välja mellan typ tio olika sorters frozen yogurt (cookie&cream, vanilla, strawberry, birthday cake, swiss chocolate osv..) Du får mixa som du vill så man får ta hur många smaker som helst. Sen går du till frukten, där de har massa färsk frukt du kan plocka i. Sist står sötsakerna som nötter, cocos, vit/mjölkchoklad, rieces som är choklad med peanutbutter i, oreoskaksbitar o godis, ja, helt enkelt allt du vill!
Så firade med att gå upp några hekton till idag, men det är det fan värt!! Nackdelen är att priset stiger ju tyngre bägaren blir, kan bli ganska dyrt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar